یگانهیگانه، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

یگانه و ... زندگی ما

روزت مبارک دخترم

1391/7/4 12:47
نویسنده : فاطمه - رضا
759 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم روزتو با یک هفته تاخیر تبریک میگم آخه این چند روز اصلا وقت نکردم بیام برات بنویسم

روز دختر مبارک

یکمی سرما خورده بودی عزیزم که الان دیگه خوب شدی . برای چکاب ٤ ماهگیت که رفتیم پیش دکتر یه آزمایش ادرار برات نوشت که هفته پیش یکمی عفونت نشون داد و دوباره تکرارش کرد و دیروز که رفتم جوابشو گرفتم خداروشکر چیزی نشون نداد عششششقم.

عزیز دلم هر روز منو بابایی شاهد بزرگتر شدنت هستیم .دیروز که داشتم کمدتو مرتب میکردم دیدم بیشتر لباسات اندازت شده  ...اونایی که فکر میکردم حالا حالاها اندازت نمیشه...

 

....جدیدا یاد گرفتی پاهاتو با دستت بگیری

 

اینجام در حال نگاه کردن بی بی انیشتن هستی ...یه جوری رفتی زیر متکا انگار فیلم ترسناک میبینی مامانی

اینجام در حال حرف زدن با خرست هستی

اینم یه عکس خوشگل دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

صادقه
9 مهر 91 21:36
سلام فاطمه جون دلم برش خیلی تنگ شده بود قربوننننننننننننننننننننننننننننشششششششش


مرسی عزیزم
horiye
12 مهر 91 23:03
saaaaaaalaaaam khily dokhmalet nazeee dellam barash tangideeeee


مرسی حوری جون
ندا و نرجس
16 مهر 91 18:00
سلام فاطمه جون عکساش خیلی خوشگله
امیدوارم سالم باشه


مرسی ندا و نرجس جون
محبوبه
17 مهر 91 21:32
یگانه جون خیلی دوست دارم عکساتم خیلی خوشگله.


ممنون محبوبه جان