یگانهیگانه، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

یگانه و ... زندگی ما

9 ماهگیت مبارک دختر گلم

1391/11/23 13:36
نویسنده : فاطمه - رضا
264 بازدید
اشتراک گذاری

یگانه کوچولوی ما ٩ ماهه شد .........هورااااااااااااااااااااااااااااااااا

عزیز دلم ٩ ماه مهمون دلم بودی و الان ٩ ماهه مهمون خونمون شدی و با اومدنت به زندگیمون یه رنگ و بوی دیگه ای دادی

انگار همین دیروز بود که انقدر کوچولو بودی که به سختی دستاتو تکون میدادی اما الان روز به روز داری بزرگتر میشی و تغییراتت رو حس میکنم ...در حالی که دوست دارم زودتر بزرگ بشی ولی نمیخوام این روزها هم زود بگذره

بزار از کارایی که تو این ماه کردی هم بگم

اولین بار ٤ بهمن بود که از حالت نشسته به خوابیده رفتی ..ولی خیلی خطرناک این کارو کردی و به صورت اومدی رو زمین واسه همین دیگه نزاشتیم این کارو بکنی

٦ بهمن یهویی خودت دست دستی کردی ...قبلا اصلا دوست نداشتی ولی الان تا بهت میگم دست دستی کن  خوشگل میخندی و دست میزنی

بای بای کردن هم یکم بلدی البته انگشتاتو باز و بسته میکنی.....اینم یه مدل بای بای دیگه

وقتی میگم سرسری کن ... پیشونیتو میزنی به پیشونی من

میگم دستتو بده بوس کنم ..انگشت اشارتو میاری جلو

اینارو میگی ...

دد

م م م

ن ن ن

امممم

اببببببب

موقعی که ذوق میکنی جیغ میزنی

 

چندتا از وسایل خونه و اسباب بازیهاتو میشناسی و وقتی اسمشونو میگم بهشون نگاه میکنی...صندلی..ستاره..ساعت..تلفن..کنترل..توپ..گاو.. کامبی..دایناسور.. دوربین.. گلدون..کتاب..هاپو..پیشی.............لب تاپم خیلی دوست داری و وقتی میری جلوش ذوق میکنی و میزنی روش

یگانه در حال انجام محاسبات مهم

وقتی میگم بابا کو درو نگاه میکنی خوشگلم...

تازگیها بیرون رفتنو خیلی دوست داری ولی یه ذره که تو ماشین میشینی خوابت میبره عزیزم

قربونت برم انشاالله همیشه سلامت و شاد باشی و با خنده هات منو باباییو خوشحال کنی

عاشقتمممممممم

اینم برای حسن ختام

فدااااات

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان سیده بهار
29 بهمن 91 13:51
سلام گلم میشه بری اینجا و به دخملی من رای بدی؟ http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php فقط باید کد 104 (سیده بهار مسعودی علوی ) به اینجا ایمیل کنی gerafist.yang23@yahoo.com مرسی بوس
مامان سیده بهار
29 بهمن 91 13:52
وااااااااای چه دخملی نازی بوسسسسسسس
صادقه
29 بهمن 91 20:24
سلام فاطمه جون چند وقت بود از یگانه عکس نزاشته بودی دلم خیلی واسش تنگ شده جقدر بزرگ شده دورششششش بگردم هر چه قدر بزرگتر میشه خوشگل تر و بامزه تر میشه از طرف من ببووووووووووسش.
ندا و نرجس
10 اسفند 91 22:50
سلام فاطمه جان عالیییییییییییی بود ولی خیلی دیر عکساشو گذاشتی