یگانهیگانه، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

یگانه و ... زندگی ما

10 ماهگیت مبارک دختر گلم

1391/12/23 15:51
نویسنده : فاطمه - رضا
209 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ١ ماه بزرگتر شدی  و شیرینتر و خوردنی تر .............هورااااااااااااااااااااااااااااااااا

خیلی دوست دارم و به خاطر بودنت خدارو شکر میکنم. امسال اولین عیدیه که تو پیشمون هستی عشقم..خیلی خوشحالمماچقلبماچ

داریم خودمونو برای مسافرت آماده میکنیم و چون شما هم امسال وسایل  زیادی میخوای یکم کارامون زیاد شده...بالاخره خانم کوچولوی ما چندتا لباس  یه عالمه اسباب بازیو و غذای جدا داره دیگه

گفتم غذا... دیگه تقریبا همه چی میخوری به جز شیرو تخم مرغ و عسل ومیوه های آلرژن

بعضی وقتا هم دوست داری از غذای ما بخوری که برنج یا نون نرم میکنمو میزارم دهنت...زیاد علاقه ای نداری خودت غذا بخوری و بیشتر با قاشق و بشقاب بازی میکنی.... عاشق میوه ای و وقتی پرتقال میدیم دستت لهش میکنی...

خوابیدنت هم بهتر شده خدارو شکر و کمتر گریه میکنی موقع خواب

حرکتت خیلی سریع شده.تا همین چند وقت پیش سینه خیز میرفتی ولی روز جمعه ١٨ اسفند مصادف با ٣٠٠ روزه گیت چهاردست و پا رفتنت شروع شد والان خیلی زود خودتو به هدف میرسونی...ازحالت نشسته به چهار دست و پا رو هم یاد گرفتی و جدیدا از حالت چهار دست و پا خودت میشینی...تاتی کردن هم خیلی دوست داری ....یه کار دیگه هم اینکه آویزون میشی به مبل و میخای چیزایی که روش هست رو برداری

یه کار بامزه هم اینکه می بریمت رو تخت و میگیم خودتو بنداز عقب وتو هم از حالت نشسته میری عقب و میخندی

وقتی سرفه میکنیم ادای سرفه در میاری

فوت میکنی..

پوه ه ه

آبه

هام

عم م م

مه مه میگی

اگه احیانا کنترل تلویزیون بیفته دستت میگیریش رو به تلویزیون و کانال عوض میکنی

دستشویی (جیش) . حمام . آشپزخونه (هام)  میشناسی کجاست

عکس بابا و مامان . پرینتر . کالسکه . کریر . حوله . کفش . خرس قهوه ای . مارمولک رو میشناسی

موها و گوشهات و پوشکت هم نشون میدی

میگم موهای مامانو شونه کن با شونه میکشی به موهام و من میمیرم عشقم

وقتی یه چیزی دستت باشه بهت بگم بده به مامان میزاریش تو دستم

بابایی که از سر کار میاد ذوق میکنی و میپری بغلش و سرتو میذاری رو سینش ...انقدر خوشگل که آدم میخاد همونجا قورتت بده

 دوست دارم همه زندگیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

صادقه
27 اسفند 91 15:24
سلام فاطمه جون هر ماه خوشگل تر از ماه قبل میشه یه عالمه گل و بوس واسه یگانه(خوشگل خانوم) و فاطمه جون @};
صادقه
30 اسفند 91 19:12
سلام فاطمه جون عیدتون مبارک و امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشید و با آرزوی سلامتی
مریم
2 فروردین 92 10:12
سلام فاطمه جان، تبریک میگم کار بسیار زیبا و نویی کردید امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و سربلند باشید و یگانه عزیز افتخار و سربلندی زندگیتون بشه.
آدرس سایتتون رو حوریه بهم داد. امیدوارم منو بشناسی من دختر دایی حوریه هستم.


مرسی مریم جان.خوشحال شدم که بهمون سر زدی